Add magad

A kreativitás szabaddá tesz

Adventi naptár férfiaknak

2016. november 29. 17:29 - Azoramme

Te szoktál adventi naptárt készíteni a párodnak?

Ha igen, de az idei még nincs kész, akkor alább találsz néhány jól bevált ötletet. Ha nem, akkor lehet, itt az ideje! Hiszen ki ne örülne minden nap egy kis ajándéknak, apró figyelmességnek? 

1. Hagyományos adventi naptár

Válassz bármilyen adventi naptárat, majd töltsd meg olyan dolgokkal, amiket párod szeret. Például, ha párod szeret barkácsolni, akkor irány egy barkácsáruház, és vegyél sok-sok apróságot, az sem baj, ha valamelyikről azt sem tudod, hogy mi az, ő biztosan örülni fog neki.

barkacs.jpg

2. Édesszájúaknak

Tölts meg egy sütis dobozt 24 számozott mézeskaláccsal, vagy 24 szelettel a kedvenc sütijéből. Minden napra egy süti! 

mezeskalacs.jpg

3. Sörkedvelőknek

Pár éve készítettem ezt az adventi kalendáriumot. Akkoriban keringett neten egy vicces kép, egy láda sörről, felette a szöveg: idei adventi naptáram. Hát én meg is valósítottam. Vettem 24 különböző sört, szépen kidíszítettem egy dobozt, 24 részre osztottam, a sörökre kis számozott fenyőfákat ragasztottam, a 24. helyre párom kedvenc söre került. Nagyon nagy sikert arattam vele. (Nemsokkal később párom megkérte a kezem, nem mondom, hogy ezért....de lányok egy próbát megér :) )

adventi_naptar.jpg

4. Szerencsejátékosoknak

Készíts 24 adventi sorsjegyet. Rajzolj egy kis kartonpapírra valamilyen karácsonyi formát, én a sütiszaggatókat rajzoltam körbe, majd írj bele valamilyen ajándékot, amire beváltható lesz majd a sorsjegy, ezután fehér zsírkrétával színezd át, majd fesd le. Bár nagy a csábítás, hogy olyanokat írjunk bele, mint séta a hóban, vagy korcsolyázással egybekötött forrócsokizás, de lássuk be, ennek azért nem minden férfi örül :) .

adventi_kaparos.jpg

5. Fotós

Hívass elő 24 fényképet, amely valamilyen szép pillanatot juttat majd párod eszébe, kis üzeneteket is írhatsz mellé. Ennek tizennyolc pluszos változata: vegyél fel egy mikulás ruhát, majd  készíts 24 képet, úgy hogy egyre kevesebb ruha van rajtad. Párod biztosan nagyon fogja várni, hogy másnap milyen képet kap!

adventi_fotos.jpg

A poszt női változatát ide kattintva olvashatod el. 

Ha tetszett a bejegyzés, és nem szeretnél lemaradni hasonlókról, kövess Facebook-on is! :)

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lelemenyes.blog.hu/api/trackback/id/tr8112009062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.11.30. 15:20:06

Eeeh, az asszony 24 lépésben? Egyébként ha a dolog meglepetés, akkor ki fogja azt a 24 fényképet készíteni? Mert a szelfizéscsak arra jó, hogy bambává torzult arcokat lehesse látni tök érdektelen környezetben. Nekem akkor már jobb ötletem is volna.

Azoramme 2016.11.30. 15:24:38

@Androsz: Hát, ha valaki nagyon ügyes, akkor egy fényképező állvány és a masina önkioldójának segítségével igen jó képeket lehet készíteni. Ha más nincs. De egy jól fotózó barátnő is segíthet. Amúgy meg a szelfizések világát éljük, így akár még az is lehet opció.
süti beállítások módosítása