Add magad

A kreativitás szabaddá tesz

Adni jó! - avagy miről is szól ez a blog?

2016. július 27. 20:12 - Azoramme

2. rész

Add magad!? 


Jó lenne olyan lazának lenni, hogy mindig magunkat adhassuk. Ugye? 
Én például nagyon szeretnék vicces, bohókás ruhákban járni az utcán, mert úgy érzem az vagyok én, de általában mégsem vagyok ilyen bátor.

fashion.jpg
Így ez a bohókás stílus megmarad a négy fal között. És nem csak én öltözöm fel így, hanem az egész lakás is. Ha hozzám vendég jön, és meglát valami újítást a házban, biztos, hogy az az első szava, hogy húúúú, ez mennyire TE vagy!

Ez nagyon jó érzés. Igyekszem mindig valami újat kitalálni, ami feldobja a lakást, de mégsem drága, és könnyű megvalósítani. Blogomban számos ilyen ötletet olvashatsz.

Nézelődj, inspirálódj, dekorálj Te is!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelemenyes.blog.hu/api/trackback/id/tr768918082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása