Add magad

A kreativitás szabaddá tesz

Óriás képkeret

2016. szeptember 25. 14:45 - Azoramme

Emlékszem még a digitális fényképezőgépek előtti korszakra. Egy-egy nyaralás alatt általában egy tekercs filmet használtunk el, akkoriban még nem fotóztunk le minden egyes fűszálat, gondosan beosztottuk a 24 kockát. Ha szerencsénk volt, akkor végül lett 24 jó képünk (persze általában nem lett annyi, a fele vagy elmosódott, vagy fényt kapott), amik aztán bekerültek a családi albumba. Mai napig szeretem családi körben végignézni ezeket a képeket. Megvan ennek a maga varázsa.

Manapság meg már a nyaralás első 10 percében készítek 24 képet. Aztán mi lesz a sorsa a rengeteg képnek? Válogatás nélkül feltöltöm a több száz képet a gépre, aztán nagyon ritka, hogy leülök és végig is nézem őket. Persze mindig megfogadom, hogy majd szerkesztek belőlük jó kis fotókönyveket, de ez igen időigényes. Kár azért a sok szép emlékért. Ezért is döntöttem úgy, hogy készítek egy óriási képkeretet, amire jó sok kép felfér.

Így készült az óriás képkeretem:
Vettem két hosszú lécet, elvágtam őket a kívánt méretre, majd gérvágó láda segítségével 45°-os szögeket vágtam a végükre, és lefestettem fapáccal. Ezután faragasztóval összeragasztottam a léceket, és biztos, ami biztos alapon tűzőgéppel is összetűztem. Persze használhattam volna sarokösszekötőt is, de az nem volt itthon. 
elkeszites2.jpg
Miután megkötött a ragasztó a keret két oldalára becsavartam négy-négy facsavart egymással szembe, majd vastagabb spárgával összekötöttem őket.
Végül az akciósan előhivatott több száz képből kiválasztottam 28-at, és felcsipeszeltem a madzagra. 

kepkeret2.jpgIlyen lett a képkeret

A legjobb a képkeretben, hogy nagyon egyszerű rajta kicserélni a képeket. Percek alatt új dekorációt lehet készíteni a falra, csak a képeket kell lecserélni. (Karácsonykor például a tavaly készült ünnepi képeket fogom majd felcsipeszelni, így még a képek is illenek majd a téli dekorációhoz). Színes csipeszekkel, papír képkeretekkel még jobban fel lehet dobni az összhatást, de akár a keretet is lehet továbbdíszíteni.

montkepk2.jpg

 

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebook-on is! :)
https://www.facebook.com/Leleményes-blog-1125657144167880/

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelemenyes.blog.hu/api/trackback/id/tr7211738061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása